Tilmelding og betaling

Du tilmelder dig et højskoleophold ved at udfylde tilmeldingsformularen, som du kommer til ved at klikke ”tilmeld” ud for det ønskede kursus. Når vi har fået din forespørgsel på tilmelding, vil vi kort herefter ringe til dig op med henblik på at afklare forskellige praktiske ting vedrørende indkvartering, kosthensyn og kørsel (egen bil, samkørsel eller offentlig transport og med eventuelt ønske om afhentning i Hurup). 

Når vi har snakket sammen, sender vi dig en mail med et betalingslink, hvor vi beder dig indbetale 2000kr. af kursusprisen. Først når dette er betalt, er du endelig tilmeldt kurset. Det resterende beløb samt praktiske oplysninger og kursusprogram vil blive sendt i en anden mail senest 6 uger inden kursusstart.   

Afbud

Ved afbud senest 3 uger før kursusstart: Kursusbetalingen refunderes minus 500kr. pr. person. 
Ved afbud under 3 uger før kursusstart: Intet refunderes. Der kan med fordel tegnes afbestillingsforsikring hos f.eks. Europæiske Rejseforsikring. Forsikring skal være tegnet, inden kurset bestilles.